Elismerések

Elnyertük az Év Legjobb Szervezetfejlesztési Projektje Díjat! 

Örömmel számolunk be a hírről, hogy a GROW Szervezetfejlesztési Tanácsadó Zrt. és a Magyar Telekom Gazdasági (CFO) terület közös tanácsadó-ügyfél projektje nyerte el a 2012 Legjobb Szervezetfejlesztési Projektje Díjat.

A november közepén megrendezett Personal Hungary megnyitóján került sor a 2012 Legjobb Szervezetfejlesztési Projektje Díj átadására. A Díjért kiírt pályázatot a Personal Hungary szakkiállítás szervezője, valamint a Szervezetfejlesztők Magyarországi Társasága (SZMT) együttesen hirdette meg 2012. áprilisában. 

Összefoglaló a Pályázatról

Válságos időkben valódi eredményeket felmutató projektekkel lehetett pályázni a Díjra. A gazdasági eredmények mellett a szervezetfejlesztés alapértékei különös hangsúlyt kaptak a döntőbe került projektekben. A pályázatok értékelésében a rendszerszemléletű megközelítés, a valós felelősségvállalás és belső elköteleződés erősítése, a hiteles, őszinte és konstruktív kommunikáció, a folyamatszemlélet, a tapasztalati tanulás, a tanácsadó hitelessége és önreflektív működése, valamint az alkalmazott szervezetfejlesztési megközelítés és módszertan tudatossága és rugalmassága egyaránt fontos szempontot jelentett.

A nyertes projektről:

A projekt címe:

A Magyar Telekom Gazdasági területének Szolgáltatói Attitűd Programja
avagy a „Wow” élmény, a sikersztori, a service agentek és a CSIP nyomában

 

Mi volt a projekt célja?

A díjnyertes projekt a szolgáltatói kiválóság fejlesztését tűzte ki célul a gazdasági területen. 
A 2 éves programban meg kellett valósítani a strukturális és irányítási változások emberi oldalról történő támogatását, szereptisztázást, az azonosulás elősegítését. A program emellett magában foglalta a vízióból kiindulva a szolgáltatói szerep értelmezését és megvalósítását a pénzügyi szervezet minden szintjén.

A projekt egyik leginnovatívabb szervezetfejlesztési eszköze: 
CSIP, azaz a Continous Service Improvement Process felépítése, a Lean filozófián és módszertani alapokon működő inkrementális fejlesztési folyamat kialakítása.

A CSIP segítségével a Telekom gazdasági területének munkatársai olyan eszközöket kaptak a kezükbe, melyekkel külső tanácsadó igénybe vétele nélkül tudnak heti rendszerességgel foglalkozni szolgáltatói kultúrájuk fejlesztésével.

Lorincz_Orsolya_es_Nemeth_Mihaly

 

Thilo_KuschThilo Kusch, a Magyar Telekom gazdasági vezérigazgató-helyettese így nyilatkozott a projektről:„Nem volt egyszerű a vezetőkkel elfogadtatni, hogy szükséges az attitűdváltás. A kezdeti sikereket látva azonban, a vezetők váltak a folyamat zászlóvivőivé. A gazdasági vezérigazgatóság munkatársai az üzleti szakemberek valódi partnerévé váltak, és így még kézzel foghatóbban járulnak hozzá az üzleti eredményekhez. Mára kialakultak a folyamatos fejlődés, szolgáltatás-fejlesztés rendszerei, amelyeket a munkatársak maguk működtetnek.”Lőrincz Orsolya, a GROW Csoport szervezetfejlesztési vezetője kiemelte, hogy bár nem volt célja a projektnek, hogy növeljék a munkatársak felelősség érzetét, autonómiáját, mégis nagy örömmel tapasztalták, hogy a szervezetfejlesztés során alkalmazott módszertanok hozzájárultak a gazdasági területen dolgozó vezetők és munkatársak tudatosságának növeléséhez.

 

A Generali-Providencia a GROW Csoportnak ítélte az “Év Partnere” címet

2010. február 4-én immár második alkalommal került megrendezésre a Generali Providencia Biztosító Partner Gálája. A rendezvényen a biztosító társaság elismerésben részesítette külső értékesítési partnereit, illetve az értékesítés-fejlesztésében támogatást nyújtó partnerét is.

A Generali-Providencia üzleti eredményességének titka a változó piaci igényekhez való folyamatos alkalmazkodásban, valamint az ügyfél és értékesítés központú innovációkban rejlik. Ennek érdekében a vállalat menedzsmentje folyamatosan keresi azokat a fejlesztő megoldásokat, amelyek alkalmazásával a vállalat megőrizheti versenyképességét, tovább növelheti piaci részesedését, és szolgáltatásainak kiemelkedő minőségét.

2009-ben a fókuszban az értékesítési szervezet hatékonysági tartalékainak mozgósítása, valamint egy új értékesítési módszertan bevezetésén keresztül az ügyfél-elégedettség növelése állt. Ebben a sokoldalú fejlesztési folyamatban a Generali-Providencia Biztosító partneréül a GROW Csoportot választotta. A GROW már több mint 15 éve támogatja partnereit, és szolgáltatási palettája mára a szervezet- és humánfejlesztési igények teljes spektrumát lefedi. A GROW Csoport fejlesztési folyamatainak és képzési programjainak középpontjában az egyén és vállalati érdekek összehangolása áll, amely révén mindkét szereplő számára biztosított a fejlődés és eredményes működés lehetősége.

Ilics László, a Generali-Providencia vezérigazgató-helyettese, így nyilatkozott a GROW Csoporttal való együttműködésről és az Év Partnere díjról.

“A biztosítótársaság fejlesztés iránti elkötelezettségét és tudatosságát mutatja az is, hogy az idén az Év Partnere az a fejlesztő cég lett, amely az elmúlt két évben kiemelkedő szakmai tudásával támogatta a Generali értékesítésének átalakítását.”

vilaggazdasag_ujsagcikk generali_oklevel generali_dij

 

Business Superbrand lett a GROW Csoport!


A Magyarországon már 5 éve sikeresen működő Superbrands program célja, hogy a kiemelkedő sikereket elért márkákat díjazza.

A márkákat minden évben független szakértői bizottság értékeli és pontozással dönti el, hogy mely márka nyerheti el aSuperbrands címet.

A hagyományos Superbrands program mellett 2008-ban indult el Magyarországon először a Business Superbrandsprogram, mely az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, melyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.

Superbrands szakértői bizottsága a GROW Csoportot kiemelkedő eredményeket elért B2B márkaként ismerte el ésBusiness Superbrands 2009 címmel jutalmazta.

superbrands_oklevel_small