Tarczali Orsolya
tanácsadó, coach
Hatékony hideghívások
„ Valamit érni és megmutatni tudni, annyi, mint kétszer annyit érni. Nagy az ámítás hatalma; a dolgokat a külszínűkről ítélik meg: a jó külső a belső szépség legtökéletesebb ajánlólevele. (Gracián)
A hideghívás tréning célja
A networkingnek sok módja van. Van, aki ismerősökön keresztül keresi az akvizíciós lehetőségeket. Mások a közösségi médiában hisznek. Jelennek meg cikkek arról, hogy megfordult a piac, és az elérhető információtömeg miatt a vevő megy az eladóhoz, ha valamire szüksége van. Mindezekkel együtt a mai napig is sok olyan cég van, ahol a piacszerzés hideghívásokkal történik.
A jó hideghívás nem tűnik bonyolultnak, nem tűnik izzadtságszagúnak, nem akadozik, és amennyire csak lehet, az ügyfélhez igazodik. Ahhoz, hogy erre képes legyen valaki, olyan kulcskompetenciákat kell fejlesztenie magában, mint a beszélgetés képessége, a kitartás, az emberismeret, a hallgatni tudás, az érthetőség és a megértés, a szintetizálás, a befolyásolás képessége. Hideghívások esetén új értelmezést nyer a tapintatosság és az udvariasság.
A hideghívás tréning tartalma
A hideghívás tréning hatására a résztvevők megtanulják