Telesales-Hideghívás tréning

Hatékony hideghívások

„ Valamit érni és megmutatni tudni, annyi, mint kétszer annyit érni. Nagy az ámítás hatalma; a dolgokat a külszínűkről ítélik meg: a jó külső a belső szépség legtökéletesebb ajánlólevele. (Gracián)

A hideghívás tréning célja

hideghivas_trening_growA networkingnek sok módja van. Van, aki ismerősökön keresztül keresi az akvizíciós lehetőségeket. Mások a közösségi médiában hisznek. Jelennek meg cikkek arról, hogy megfordult a piac, és az elérhető információtömeg miatt a vevő megy az eladóhoz, ha valamire szüksége van. Mindezekkel együtt a mai napig is sok olyan cég van, ahol a piacszerzés hideghívásokkal történik.

A jó hideghívás nem tűnik bonyolultnak, nem tűnik izzadtságszagúnak, nem akadozik, és amennyire csak lehet, az ügyfélhez igazodik. Ahhoz, hogy erre képes legyen valaki, olyan kulcskompetenciákat kell fejlesztenie magában, mint a beszélgetés képessége, a kitartás, az emberismeret, a hallgatni tudás, az érthetőség és a megértés, a szintetizálás, a befolyásolás képessége. Hideghívások esetén új értelmezést nyer a tapintatosság és az udvariasság.

A hideghívás tréning tartalma

  • Mi a különbség a hívás fogadása és a kezdeményezése között
  • A bemutatkozás fontossága, milyensége
  • Beköszönő technikák
  • ügyfélre-hangolódás
  • A hívás kötelező elemei
  • A hideghívás célja
  • Az érdeklődés felkeltése
  • A beszélgetés terelése, irányítása
  • Meddig érdemes a húrt feszíteni?

A hideghívás tréning hatására a résztvevők megtanulják

  • az ügyfél jelzéseit meghallani, értelmezni
  • a vásárlási jelzéseket kiszűrni
  • az ingerszavakat jól használni: a pozitívakat beépíteni, a negatívokat elkerülni
  • irányítani a beszélgetést
  • felmérni a beszélgetés kereteit
  • hogy kell azelőtt kihátrálni, mielőtt rombolóvá válik a szituáció
  • különbséget tenni az elérendő célok között, és ehhez igazítani a beszélgetés menetét, hosszát
  • rutinosan használni meggyőző technikákat

telesaleshideghivasszofelho_final