Lőrincz Orsolya
consulting üzletágvezető
„A Te márkád az, amit akkor mondanak rólad, amikor nem vagy ott a szobában.” – Jeff Bezos, az Amazon alapítója
A Personal Braining tréning célja:
Mindenkinek van személyes márkája. A kérdés, hogy kezdünk e vele bármit, és segít vagy éppen hátráltat minket az érvényesülésben. Vajon elégedettek lennénk azzal a képpel, ami elsőre az ismerőseink eszébe jut rólunk?
A tréning során az önmagunkról való gondolkodás egy új formáját ismertetjük meg: szemléletformálás a célunk, aminek eredményeképpen a kezünkbe vehetjük a karrierünk irányítását és közelebb kerülhetünk az önmegvalósításhoz. A személyes márkánk segíthet minket egy következő állás elnyerésében, a ranglétrán való feljebbjutásban és saját vállalkozásunk beindításában egyaránt. A sikeres személyes márka két pillére az önismeretre épülő, autentikus énkép és az ehhez kapcsolódó tudatosan átgondolt kommunikációs stratégia. A tréningünk során hangsúlyt fektetünk arra, hogy lépésről lépésre végigvezessük a résztvevőinket a személyes márka online és offline eszköztárán, a honlapszerkesztéstől, a névjegykártya-választáson át, az Instagramig.
A végeredmény egy jól látható, koherens és hiteles személyes márka.
A Personal Branding tréning témái:
1. nap: A personal brand önismereti alapjai:
2. nap: A personal brand kommunikációs stratégiájának alapszabályai:
Kiknek ajánljuk a GROW Personal Brandig tréningjét?