Személyes márka (Personal Branding)

„A Te márkád az, amit akkor mondanak rólad, amikor nem vagy ott a szobában.” – Jeff Bezos, az Amazon alapítója

A  Personal Braining tréning célja:

Mindenkinek van személyes márkája. A kérdés, hogy kezdünk e vele bármit, és segít vagy éppen hátráltat minket az érvényesülésben. Vajon elégedettek lennénk azzal a képpel, ami elsőre az ismerőseink eszébe jut rólunk?

A tréning során az önmagunkról való gondolkodás egy új formáját ismertetjük meg: szemléletformálás a célunk, aminek eredményeképpen a kezünkbe vehetjük a karrierünk irányítását és közelebb kerülhetünk az önmegvalósításhoz. A személyes márkánk segíthet minket egy következő állás elnyerésében, a ranglétrán való feljebbjutásban és saját vállalkozásunk beindításában egyaránt. A sikeres személyes márka két pillére az önismeretre épülő, autentikus énkép és az ehhez kapcsolódó tudatosan átgondolt kommunikációs stratégia. A tréningünk során hangsúlyt fektetünk arra, hogy lépésről lépésre végigvezessük a résztvevőinket a személyes márka online és offline eszköztárán, a honlapszerkesztéstől, a névjegykártya-választáson át, az Instagramig.

A végeredmény egy jól látható, koherens és hiteles személyes márka.

A  Personal Branding tréning témái:

1. nap: A personal brand önismereti alapjai:

  • A personal branding fogalma
  • A benyomáskeltés pszichológiájapersonal_branding_training_grow
  • Erősségek, megkülönböztető tulajdonságok feltérképezése
  • Saját personal statement megfogalmazása

2. nap: A personal brand kommunikációs stratégiájának alapszabályai:

  • Az ütős brand alapszabályai
  • Online és offline eszközök és trendek
  • Akciótervezés – stratégiaalkotás
  • Amikor a personal brand életre kel: Networking

Kiknek ajánljuk a GROW Personal Brandig tréningjét?

  • Karrierindítás / építés / váltás küszöbén állóknak, akik szeretnék tudni, hogy milyen lépéseket követve tudnak a leghatékonyabban kialakítani magukról egy olyan szakmai én márkát, ami képes támogatni őket a céljaik elérésében
  • Álláskeresőknek, akik szeretnének kitűnni a pályázók tömegéből, ugyanakkor hitelesen akarják képviselni az erősségeiket
  • Vállalkozóknak, akik szeretnék erősíteni a termékük sikerességét azáltal, hogy a konkurenciától jól megkülönböztethető személyes márkát építenek fel
  • Mindenkinek, aki nem szeretne lemaradni a jövő egyik legfontosabb trendjéről, és szeretnék magabiztosan használni azokat az online eszközöket, amikkel a saját magukról alkotott kép tudatosan befolyásolható
  • Mindenkinek, aki szeretné megvizsgálni önmagát egy új szemszögből és elgondolkodni azon, hogy mi teszi őt egyedivé